FAQ - Nejčastější dotazy
.jpg)
1. Co je kamínkování?
Je to kreativní proces tvoření, při kterém na předem předtištěné plátno lepíte kamínek po kamínku pomocí speciální tužky a lepidla.
2. Proč nejde objednat na dobírku?
Nechceme, aby se vracely nevyzvednuté balíčky, proto posíláme jen po platbě předem. Díky tomu se naše produkty dostanou k těm, kteří o ně mají opravdu zájem, a já my můžeme soustředit na tvorbu a rychlé odesílání.
3. Co obsahuje set?
V setu najdete vše, co budete potřebovat na tvorbu vlastního obrazu. Najdete tam i návod včetně videonávodu, abyste si mohli udělat co nejhezčí obraz.
4. Proč jsou sety rozděleny do kategorií?
Každý obraz je rozdělen do tří skupin náročnosti. Můžete tak snadno rozeznat, jak dlouho Vám obraz bude trvat a jak těžké bude ho vytvořit.
5. Mám firmu a chtěla bych vytvořit vlastní logo. Je to možné?
Ano. Kromě hotových designů jsme schopni Vám vyrobit vlastní obraz na míru - ať už logo Vaší firmy, tak i jakýkoliv jiný design dle Vašeho výběru.
6. Obraz se mi při manipulaci zašpinil. Jde nějak vyčistit?
Ano. Stačí si vzít mikrovláknový hadřík a teplou jarovou vodu. Potom plátno opatrně vyčistěte jemnými tahy. Bude jako nové.
7. Jsou produkty ručně vyráběné?
Ano. Každý produkt je originál – zdobím je ručně kamínky nebo barvím batikou. Proto se může každý kousek lehce lišit, což z něj dělá jedinečný produkt.
8. Děláte i ponožky nebo boty na přání?
Pokud máte speciální přání (barva kamínků, iniciály, kombinace barev), můžete nám napsat na mail info@krystalkov.cz a rádi vám vyhotovíme kus na míru.
9. Produkt je vyprodaný, kdy bude znovu skladem?
Naše produkty fungují formou dropů – vyrábíme vždy jen omezený počet kusů, které po vyprodání nemusí být znovu dostupné. Pokud se vám něco líbí, doporučuju neotálet 💌
Na e-shopu si ale můžete zapnout funkci „Hlídací pes“ – jakmile bude produkt znovu naskladněn, přijde vám automaticky e-mail.
10. Posíláte i do zahraničí?
Ano 🌍 Momentálně posíláme i na Slovensko – v košíku si stačí při výběru dopravy zvolit zemi doručení Slovensko.